Måndag

Så var det måndag igen och det betyder kära vänner och bekanta att det är min sista vecka i skolan!!! Nästa vecka börjar final exams och sedan är det slut. Denna vecka är det otroligt mycket, många inlämningar och tentor.

Igår bokade jag och Maggie alla våra hostel till vår kommande resa. Det känns skönt att allt är bokat och klart. Det blir cirka 4 veckors resande innan jag landar på svensk mark igen den 1 juni.

Lite mer info om tornadon, jag fattade nog aldrig att det var så stort att det hamnade i svensk press. Det senaste jag hörde var att över 50 personer befaras vara döda i USA.

Så här såg den ut i Raleigh, cirka 1h från Greenville.


Se hur den drabbade North Carolina!

Nu ska jag slänga in en tvätt och sen är det jag som börjar plugga!!! Har inget val nu, stackars mig (det är inte ett dugg synd om mig), haha.

Ta hand om er! <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Usch vad obehagligt med tornadon!!! Var rädd om dig där borta!! Skönt att du snart är hemma igen, tiden bara rinner iväg! Saknar dig älskade vän <3

2011-04-19 @ 18:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0