Myrtle Beach i South Carolina =)

6 sovrum, 5 badrum, spelrum med biljardbord, pool, jacuzzi, grill och 8 tv (7 dvd) detta är vad jag levt på i påskhelgen =) Och jag klagar inte!!!

Vi var 18 internationella studenter som i fredags åkte till Myrtle Beach där vi hyrt ett stort hus tillsammans, 1 minut från stranden!! =) Det var en helt grym helg, och som de sa, "En helg ni kan berätta om för era barnbarn"!! haha


Påväg =)

 


I bilen

 


Stranden!!!

 


Stranden!!!

 


Vår gata!

 


Huset!!

 


Utsikt från huset!

 


jacuzzi

 


Njutning!

 


Stekarna ;)

 


Glädje =)

 


Grabbarna fixade äggjakt!

 


<3

 

 

Nu har även ångesten kommit på riktigt!!! Jag vet inte hur jag ska kunna lämna detta. Om två veckor befinner jag mig LA, och mitt äventyr är nästan över. Igår kom det över mig på riktigt, kände hur tårarna började rinna när jag satt och tittade på bilder! Jag har träffat världens bästa människor som jag inte vet hur jag ska kunna säga hejdå till. Ikväll är det spring 2011 International Farewell Reception och jag kan tänka mig att många tårar kommer rinna. Men nu är det bara att njuta till fullo sista tiden. Jag ska iaf krama om mina tjejer varje gång jag ser dom nu, för sen blir det kanske en gång om året.. :(


 

 



Kommentarer
Postat av: Soffi

Vad härligt ni såg ut att ha det! Förstår att du kommer sakna allt och alla, ni ser ju ut att haft det super kul och bra på alla bilder:) men vi här hemma saknar dig och vill ha hem dig :) njut av din tid där nu!! Kramar

2011-04-26 @ 19:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0