Uppdatering

Jaa jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera min blogg. Sorry. Ska skärpa mig. Så vad har då hänt den senaste tiden? Hmm har faktiskt hållit mig kvar i Greenville sedan vi kom tillbaka från Washington. Men nu börjar det dra ihop sig. Det är bara två veckor kvar i skolan innan final exams börjar, så totalt tre veckor kvar i Greenville. Det gör ont i hjärtat att tänka på att jag måste lämna alla mina underbara vänner här. Dock vet jag vad som väntar där hemma, och bara tanken gör mig glad!!

 

Nu är det mycket i skolan, många slutprojekt som ska in, exams, grupparbeten, hemsida mm mm. Det känns att vi är på slutkampen. Slutkampen betyder för mig inte bara slutkampen innan sommaren. För mig betyder det för alltid!!! Jag har en kandidatexamen om bara tre veckor. Känns så himla skönt, nu är det bara att bita ihop det sista!

 


Lite trams..

 


My beautiful girls

 


Hur ska jag kunna lämna dessa tjejer?! =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

ÅÅå så skönt för dig att du snart är helt klar och får din examen. Du har varit så himla duktig!! Saknar dig gumman. Kramar

2011-04-12 @ 21:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0