13 timmar

Cirka 13 timmar kvar som student!!! Yes det är sant, imorgon klockan 13.30 (19.30) har jag en examen och slutar skolan! Efter 15 år!!! Känns helt underbart.

Tror inte att någon har missat att Usama Bin Laden är död, speciellt inte här. Tror inga är så glada som amerikanarna. De skjuter raketer, skriker glädjerop och festar. Idag var vi på Pool Party och mitt i allt så säger de något om Bin Laden i mikrofonen och alla börjar skrika "U S A, U S A". De är otroligt glada att kommit lite närmare något form av rättvisa (om man nu kan säga så) från 9/11. Jag såg igår även Obama's tal live från Vita Huset.

Obama to families of 9/11 victims: "We have never forgotten your loss".

Imorgon kommer det bli en känslomässig dag. Jag får en examen, ECU är över, skolan är över och det är Maartje sista dag i Greenville. Jag.vill.inte!!!! Jag vet inte hur jag ska kunna säga hejdå till henne och veta att vi inte ens bor i samma land. Dock till min glädje kollar de redan på flyg till Sverige!! =) Maartje är den första att lämna och allt kommer kännas så verkligt, har försökt förtränga att vi ska splittras men nu går det inte längre. Men vad är det man säger, "Everything comes to an end," hur svårt och jobbigt det än må vara. Eller så kanske man kan säga
"its just the beginning of something new!"


Haha detta händer bara i USA! =)



Kommentarer
Postat av: Maja

Jag ser fram emot ett sådan poolparty hemma hos dina päron i sommar ;)

2011-05-04 @ 10:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0