I had the time of my life!!!

Krokodiltårar krokodiltårar krokodiltårar!!! Att lämna ECU och Greenville var bland det värsta jag varit med om! Har nog aldrig gråtit så mycket! Att säga hejdå till mitt lilla rum som jag lärt mig att älska, till Jones Hall, t.o.m dining hall och badrummet som jag inte ens gilla i början var svårt. MEN det värsta var att säga hejdå till alla underbara vänner jag lärt känna här!!! Och bara tanken på att jag kanske aldrig kommer att träffa vissa av dom igen gör ont. Vissa av oss bor inte ens i samma världsdel. Dock är det livets gång, människor kommer och går. Det är bara att försöka acceptera att det är slut och minnas denna tid som något fantastiskt! Jag har haft den bästa tiden i mitt liv och jag är otroligt glad att jag tog chansen och åkte! Ett av mina bästa beslut i livet!!!

Jag har även fått mina slutbetyg och jag är super nöjd!
PR and Corporate Writing: A
Video News Production: A
Tourism: A
Basic Reporting: B



Ett minne för livet! <3

 



Kommentarer
Postat av: Madde

Duktig du är!!

2011-05-08 @ 17:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0