San Francisco!!

Nu har vi gjort San Francisco!! Idag var vi på en cirka 4 timmar lång sightseeing tour där vi bl.a. såg Golden Gate bron! Det var häftigt att få se den på riktigt =) Bilder kommer!

Imorgon åker vi vidare mot New York!!!!! Det ska bli helt underbart, jag har alltid velat åka dit och nu händer det!! Ser fram emot det väldigt mycket :)

Idag slog det mig att jag har exakt 2 veckor kvar i USA. Den 1 juni landar jag på Arlanda. Känns helt sjukt att tiden gått så fort. Dock kan jag samtidigt bli lite ledsen när jag tänker på att jag kommer att missa min älskade mammas födelsedag. Det gör ont i hjärtat att inte kunna vara hemma och fira med henne när hon fyller 50. (Men samtidigt vet jag att du förstår mig mamma, du är världens bästa och jag vet att du unnar mig att vara här). Vi får fira dubbelt så mycket när jag kommer hem istället. <3

Nu ska jag passa på att njuta så mycket som möjligt av den sista tiden, har trots allt 2 veckor kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0