Sightseeing tour!

Idag har vi varit på en cirka 6 timmars lång sightseeing! Det var helt klart värt pengarna och vi har fått se Los Angeles guldkorn. Vi började vår resa med att åka och titta på Hollywood skylten. Därefter blev det en kort guidning på Hollywood blvd och till lunch stannade vi till på Farmers Market, där hann vi även springa in på Forever XXI :) Sedan åkte vi till Venice beach och Santa Monica Beach. Efter ett besök på beachen blev det kändisspotting i Beverly Hills!!



Äntligen har jag tagit mig till Hollywood!!!

 



Så här glada var vi =)

 


Steven Spielberg's hus

 


Venice beach

 


Venice beach

 


Venice beach

 


Här är restaurangen som Forrest Gump öppnar i slutet av filmen!!!

 


Jag gjorde en Forrest Gump och sprang på bron (hans slutdestination)

 


Känns fortfarande overkligt men sant,
- Beverly Hills mina damer och herrar!

 


Marilyn Monroe's hus

 


Ozzy Osbourne's hus

 


Tom Cruise och Katie Holmes hus

 


Dr. Phils hus

 


Trummor..... MICHAEL JACKSONS HUS!! Detta är huset han dog i.

 

 

 

Vi såg även många andra hus, bl.a. David och Victoria Beckham's, men återigen får jag hänvisa till Facebook om ni vill se fler bilder, bara från denna sightseeing tur har jag 262 bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0